Strony

wtorek, 18 listopada 2014

A opowieść ta zaczęła się...

Właśnie się zaczyna!
Jestem naprawdę bardzo zadowolona z końcowego wyglądu mojego bloga, myślę że i odbiorcom (czyli wam) też się spodoba. Chciałam żeby było bajecznie, a te wszystkie znaki trefl, kier, pik i caro, kojarzą mi się bardzo z Krainą czarów, a więc jest magicznie. Cieszy mnie fakt, że zakładki działają (zachęcam do wejścia w nie). Niebawem zacznę publikować. Ogólnie chcę wstawić Głuche pióro, które jest w zakładce powyżej, oraz jakąś ala baśń.. albo i nie. Nie obiecuje, że będę miała pomysł na to drugie, więc może lepiej na nic się nie szykować.
Ach jeszcze jedna ważna informacja o której jeszcze nie wspomniałam. Współtwórcą bloga stanie się też mój magiczny (zmyślony, ale on o tym nie wie, więc lepiej mu nie mówcie) jednorożec. Ma bujną wyobraźnie, zupełnie jak ja, więc razem na pewno damy radę umilić czas czytelnikom. Postaram się wstawiać części historii.. co tydzień, a w wolnym czasie, o ile naprawdę jakiś znajdę, umieszczę króciutkie opowiadania dotyczące na przykład... hm... świąt? Mam już na jedno pomysł, może wstawię na mikołaja, jako prezent.
Tak więc to w skrócie. Bardziej rozpisywać się nie będę. A jeśli już to czytasz, to znaczy że być może się zainteresowałeś. Proszę, pośledź moje działania, albo daj mi rady na email'a z zakładki o mnie. Będę wdzięczna, jeśli staniesz się wiernym czytelnikiem.

To by było na tyle! Do następnego wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz